woensdag 11 januari 2012

Helix


Jaaaa....dat kleine stipje daar, dat is hem :)

Dit knopje kreeg ik bij het prikken...
...ik wil heel graag een ringetje maar daarvoor moet ik nog even 2 weken wachten.

(ik heb ook gewoon oorbelgaatjes maar ik had vandaag geen oorbellen in)


Superblij ben ik met deze piercing, ik had verwacht dat het voor een lange tijd pijn zou doen, maar ik voelde alleen het prikje, en de tang die erop zat.
Nu moet ik het elke dag even twee keer wassen met anti-bacteriĆ«le zeep...en dat 2 weken lang.

Morgen heb ik een schoolgala en een sleepover :) Nu moet ik weer snel gaan leren....dus deze week zal ik ook niet veel bloggen..
..maar had ik al gezegd dat ik superblij ben met mijn piercing :) , mijn oor is nu alleen een beetje dik, maar dat zal wel weer over gaan, na die 2 weken!

xx

5 opmerkingen:

Mevr. Snoeshaan zei

Mooi!
Ik heb een piercing onder mijn onderlip, precies in het midden, en stond er ook versteld van dat het zo weinig pijn deed.
Succes met leren!

Iris Vank zei

Ik vind juist zo'n knopje heel gaaf!! Succes met studeren en veel plezier met al het leuks de komende dagen!

Thee Onderweg zei

Staat mooi! Mooie foto ook :)

Succes met je piercing en ga nog even grasduinen op je leuke blog.

Groetjes,
Thee Onderweg (blog over thee + meer)

Anki zei

Mooi Judith!
Veel plezier met je leuke dingen en succes met leren!

maarnietvangrijs zei

Mooi! En heel erg dapper natuurlijk..... ;-)